● معرفی اجمالی
خواندن اطلاعات بیشتر |
لیست قیمت |
کاربرد ویژه مشاغل |
نحوه خرید اینترنتی
۱- با مشخصات حقیقی و شماره موبایل فعالتان در پنل کاربری inoti gtnaco ثبت نام کنید.
۲- با دریافت پیامک از سامانه ۱۰۰۰۸۵۹۰، با کد ملی و رمز عبورتان وارد سامانه آی نوتی شوید.
۳- از منوی خدمات، خدمات USSD، گزینه استعلام و خرید کد ussd را انتخاب کنید.
حتما میدانید یکی از راهکارهای جذب مشتری برای هر کسب و کار و فروشگاهی، مخصوصا فروشگاههای اینستاگرامی، برگزاری کمپینهای تبلیغاتی است.
ادامهی مطلب را با یک مثال در مورد فروشگاههای ابزار و یراق پیش میبریم.
فرض کنید شما مدیر یک فروشگاه ابزار و یراق هستید و قصد دارید یک سیستم نظرسنجی برای بررسی کیفیت محصولات، نحوهی برخورد فروشندگان و ... برگزار کنید.
اما برای این کار میبایست با روشی مشتریان را ترغیب به شرکت در نظرسنجی کنید.
یکی از این کارها، برگزاری مسابقه و یا قرعه کشی است.
آی نوتی در بروزرسانی های اخیر خود، امکان قرعه کشی در بخش نظرسنجی کد USSD را قرار داده است.
این بخش شرایطی را فراهم میسازد تا مدیر سیستم بتواند بین تمامی افراد شرکت کننده در نظرسنجی و یا بین افرادی که در نظرسنجی، گزینهی خاصی را انتخاب کردهاند، قرعه کشی انجام دهد. همچنین اجازه خواهد داد تا مدیر سیستم بتواند بیش از یک نفر را انتخاب کند .
در نهایت مدیر سیستم میتواند با بهره گیری از بخش ارسال پیامک آی نوتی، به افراد منتخب در قرعه کشی بخش نظرسنجی، اطلاع رسانی های لازم جهت دریافت هدیه را انجام دهد.
دنیا، دنیای رقابت است و هر روز تعداد فروشندگان و فروشگاه ها در هر حوزهای بیشتر میشود. خیلی از فروشندگان جدید به صورت آنلاین فعالیت میکنند و توانستهاند، سهم بزرگی از بازار را نصیب خود کنند.
سوال اینجاست؛ تکلیف فروشگاههای قدیمی مانند فروشگاه های ابزار و یراق، که اکثرا تا به حال هیچ فعالیتی در دنیای مجازی نداشتهاند چه میشود و این کسب و کارها چه طور میتوانند در این دنیای پر رقابت پیشرفت کنند؟
کدهای USSD آی نوتی این امکان را فراهم کرده است تا فروشگاه های سنتی هم بتوانند با هزینهی بسیار اندک و بدون نیاز به وب سایت فروشگاهی، وارد این عرصه شوند و برخی از محصولات خود را به صورت الکترونیکی به فروش برساند.
یکی از جدیدترین قابلیتهای ارائه شده بر روی کدهای USSD آی نوتی، ایجاد منو از نوع "محصول" است.
صاحبین کدهای USSD این امکان را خواهند داشت تا بر روی منو از نوع محصول، عنوان محصول، قیمت، تعداد موجودی از آن محصول وارد کنند.
همچنین میتوانند؛ منویی از نوع سبد خرید بر روی کد USSD خود ایجاد کنند تا مخاطبین بتوانند محصولات مورد نظر را به تعداد دلخواه، به سبد خرید خود اضافه نمایند و در مبلغ کل سبد خرید را پرداخت کنند.
این بخش را با یک مثال توضیح میدهیم.
با چنین کاری دیگر نیاز نیست که مشتری برای افزودن مقدار بیشتری از یک کالا به سبد خرید، چندین بار منوی محصول مورد نظر را چندین بار شماره گیری نماید و محصول را به سبد خرید اضافه کند.
لازم به ذکر است این قابلیت برای تمامی فروشگاه ها با هر نوع محصولی قابل پیاده سازی است. واحد اندازه گیری هر محصول در این بخش درج شده است و به تعداد محدود نیست.
اگر شما هم برای فروشگاه خود، یک سایت آنلاین و یک استور الکترونیکی راه اندازی کردهاید و تمایل دارید که تعداد مشتریان آنلاین خود را هر روز افزایش دهید، میبایست کمی بر روی سئوی سایت خود کار کنید و با ترفندهایی از طریق نتایج گوگل، افراد بیشتری را به سایت خود هدایت کنید .
یکی از ابزارهایی که به شدت میتواند به شما در این زمینه کمک کند،فیلمهای آموزشی است.
فرض کنید شما یک فروشگاه آنلاین ابزار و یراق دارید و میتوانید محتواهای تصویری بسیاری در مورد معرفی ابزار و نحوهی استفاده از ابزار تهیه کنید
برای مثال:
حالا این فیلمها رو تهیه کردید و کجا باید آپلود کنید؟
بهترین جایی که میتونیم پیشنهاد بدیم سایت اشتراک ویدئو اینما است.
شما میتوانید فیلمهای آموزشی خود را در این پلتفرم بارگذاری کنید، داخل کپشن کانال اینما و فیلمها، آدرس سایت خود را وارد کنید و کد اسکریپت آن را داخل بخش آموزش سایت خود و یا بخش وبلاگ سایت خود قرار دهید.
این کار چندین مزیت برای شما و کسب و کارتان دارد.
همانطور که میدانید، ارائهی کد تخفیف، تاثیر بی نظیری بر ذهن مشتریان داشته و آنها را ترغیب به خرید بیشتر، خواهد کرد.
در حقیقت، ارائه کد تخفیف میتواند درصد زیادی از مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کند و خریدهای بعدی مشتریان سابقتان را افزایش دهد.
با توجه به اینکه ارائه خدمات فنی منازل توسط تکنسین ها، بسیار پر هزینه است، داشتن برخی لوازم و ابزار آلات در هر خانهای کاربردی و ضروری خواهد بود.
پس فروشگاه های ابزار و یراق میتوانند از این فرصت استفاده کنند و با ارائه کد تخفیف به مشتریان، فروش خود را افزایش دهند.
یکی دیگر از مزایای ارائه کد تخفیف، هک کردن نام فروشگاه شما در ذهن مشتریان است. در حقیقیت ارائه کد تخفیف یکی از روشهای تبلیغات محسوب میشود.
حال مخاطبین از کجا کد تخفیف خرید از سایت فروشگاهی شما را دریافت کنند؟
قطعا شما باید به دنبال راهی باشید تا مشتریان بالقوه و جدیدی که هنوز با فروشگاه آنلاین شما آشنایی ندارند را به سمت سایت خود هدایت کنید.
انتشار کد تخفیف در اینترنت میتواند روش مناسبی باشد، اما شاید شما بخواهید که کد تخفیف را فقط به افراد خاص و یا مشتریان سابق خود تخصیص دهید.
از این رو میتوانید بر روی کد USSD که از آینوتی تهیه کردهاید، یک منو از نوع معمولی با عنوان "دریافت کد تخفیف" تعریف کنید، در پاسخ این منو، آدرس سایت فروشگاهی خود به همراه کد تخفیفی که برای مخاطبین در نظر گرفتهاید را درج کرده و در نهایت تنظیمات را ثبت نمایید.
سپس کد USSD خود را با روش هایی از جمله درج بر روی کارت ویزیت، انتشار در شبکه های اجتماعی و ... به مشتریان سابق معرفی کنید.
با اینکار پس از آنکه مخاطبین شما، این منو از کد USSD را شماره گیری نمایند، آدرس وب سایت و کد تخفیف را در قالب پیامک دریافت خواهند کرد.
شما در این حالت، بازدید سایت خود را با هزینه بسیار اندک، افزایش دادهاید که همین امر علاوه بر افزایش فروش شما، رنک سایت شما را در گوگل افزایش خواهد داد و رفته رفته سایت شما در صفحات اول جستجو دیده خواهد شد.
اگر شما هم فروش اینترنتی محصولات خود را راه اندازی کردهاید، حتما باید روشی برای مشاوره آنلاین و یا مشاوره تلفنی در نظر بگیرید تا مشتریان شما بتوانند با خیال راحت تر و با دانش کافی در مورد محصولات، خرید خود را انجام دهند.
تمامی سایت های فروشگاهی، از جمله فروشگاههای لوازم آرایش، فروشگاههای ابزار و یراق، فروشگاه های لوازم جانبی کامپیوتر و ... حتما بخش مشاوره برای مشتریان خود در نظر گرفتهاند.
حال اگر حجم تماس های شما بسیار زیاد است و شما نیروی انسانی کافی جهت ارائه مشاوره در یک زمان را ندارید، میتوانید اطلاعات افرادی که میخواهند مشاوره دریافت کنند را ثبت کنید و در زمان مناسب با آنها تماس بگیرید.
برای این کار میتوانید از دو روش اقدام کنید.
قطعا کاربردی تر بوده و کاربر میداند که چه تاریخی و در چه ساعتی، برای دریافت مشاوره با شما تماس بگیرد.
برای این کار میبایست یک منوی از نوع رزرو و نوبت دهی بر روی کد USSD خود تعریف کنید و از بخش "مدیریت کدهای USSD" بر روی گزینه "ورود به پنل رزرو و نوبت دهی جدید" کلیک کنید و تنظیمات مرتبط به مشاوره را وارد کنید.
برای مثال خدماتی نام محصولاتی که برای آنها مشاوره میدهید
نام افراد متخصصی که مشاوره میدهند
هزینه مشاوره که رایگان است یا پولی
و ....
با این کار زمانی که مشتری کد USSD شما را شماره گیری میکند، بر اساس تنظیماتی که بر روی منوی نوبت دهی تعریف کردهاید، میتوان زمانی را برای مشاوره تلفنی دریافت کند. حال بسته به سیاستی که شما تعیین کردهاید، در زمانی که سیستم به فرد داده است، یا مشاور شما با مشتری تماس بگیرد و یا خود مشتری با مشاور تماس بگیرد.
ایجاد منویی از نوع ثبت مشخصات مخاطب است.
با ایجاد این منو، زمانی که مخاطب این منو از کد USSD شما را شماره گیری میکند، اطلاعات و شماره همراهش در بخش "مدیریت درخواست مشتریان" واقع در صفحه مدیریت کدهای USSD ذخیره خواهد شد و شما میتوانید پس از تماس با فرد در کادر توضیحات روبروی شماره همراهش،خلاصه ای از مکالمه انجام شده را یادداشت نمایید تا به خاطر داشته باشید به چه افرادی مشاوره داده اید و چه افرادی هنوز مشاوره دریافت نکردهاند.
دسترسی آسانتر به محصولات وب سایت شما، با بهرهگیری از قابلیت کد USSD
اگر میخواهید مشتری مدار باشید و همیشه رضایت مشتریانتان در اولویت قرار دارد؛ باید به چند نکتهی بسیار مهم توجه کنید.
یکی از آن نکته ها، در نظر گرفتن راحتی حال مشتریان است
یعنی مشتری برای بدست آوردن اطلاعات، در مورد محصول که میخواهد بخرد، به دردسر نیافتد
به عبارتی همه چیز برایش هلو برو توی گلو باشد تا بتواند در کوتاهترین زمان به سایت و اطلاعات دسته بندی شدهی داخل سایت شما دسترسی پیدا کند.
حتی ممکن است تعداد زیادی از مشتریانتان، سایت شما را پیدا نکنند که بتوانند درون آن به دنبال محصول مد نظرشان بگردند.
برای این کار میتوانید بر روی کد USSD که خریداری کردهاید، منویی از نوع معمولی تحت عنوان "دسته بندی محصولات" درست کنید و زیر مجموعهی آن منو، منوهای دیگری از نوع معمولی برای هر دسته از محصولاتتان وارد کنید.
برای مثال یک زیر منو برای محصولات موجود در ابزار نجاری، یک زیر منو برای محصولات موجود در ابزار مکانیکی، یک زیر منو برای محصولات موجود در ابزار باغبانی و ....
در بخش متن "فعال سازی ارسال پیامک" هر یک از منوهای معمولی ای که ایجاد کردهاید، لینک دسته بندی مرتبطی که بر روی سایتتان دارید را وارد کرده و ثبت نمایید تا وقتی مخاطب آن زیر منو را شماره گیری میکند، لینک دسته بندی مند نظر را در قالب پیامک دریافت کند.
حتی اگر وب سایتی ندارید، میتوانید با بهرهگیری از خدمت iAM، محصولات خود را به صورت دسته بندی شده، بر روی یک صفحهی وب، به نمایش بگذارید و در پاسخ کد USSD، لینک iAM خود را قرار دهید.
ازین پس به هر مشتری که وارد مغازه شما میشود ؛ کد USSD خود را بدهید و از آنها بخواهید کد را شماره گیری کنند.
با این کار هم شما میتوانید شماره موبایل مشتریان حضوریتان را در دفترچه تلفن حساب کاربری آی نوتی ذخیره کنید و هم آنها لینک وب سایت شما را برای هر دسته بندی به صورت جداگانه در گوشی تلفن همراه خودشان خواهند داشت .
شما با در اختیار داشتن شمارهی مشتریان حضوری میتوانید در آینده به آنها آفرهای ویژه، تبلیغات و جشنوارههایتان را اطلاع رسانی کنید و حتی در بازه های زمانی مشخص از آنها نظر سنجی کنید.
همچنین اگر آنها لینک وب سایت و یا محصولات شما را در گوشی تلفن همراه خود داشته باشند، احتمال آنکه در زمان مورد نیاز، به وب سایت شما مراجعه کنند، بسیار بیشتر خواهد بود.
اگر شما هم از آن جمله فروشگاههایی هستید که پس از فروش محصولات، خدمات پس از فروشتان را در محل مشتری ارائه میدهید؛ نیاز به ثبت آدرس و موقعیت مکانی مشتریانتان دارید.
باز هم کدهای USSD آی نوتی به کمک شما خواهد آمد. شما میتوانید تنها با در اختیار داشتن یک کد USSD آی نوتی، در کنار خدمات دیگری که دریافت میکنید، به ساده ترین روش، بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن و ابزار خاصی، موقعیت مکانی تمامی مشتریانتان را در زمان فروش محصول و یا در زمانی که مشتری نیاز به خدمات پس از فروش پیدا میکند، دریافت کنید و برای همیشه در حساب کاربری آی نوتی خود، ذخیره داشته باشید.
با توجه به قابلیت جدیدی که بر روی منوی فرم سریع اضافه شده است، شما میتوانید بر روی منوی فرم سریع، فیلد دریافت لوکیشن کاربر را در کنار فیلدهای دریافت مشخصات، آدرس و ... فعال کنید.
از مشتریان بخواهید برای فعال سازی کد گارانتی محصول خریداری شده، منوی فرم سریع را شماره گیری کنند و اطلاعات درخواستی فرم را تکمیل نمایند.
با این کار، تمامی اطلاعات کامل مشتریان در بخش "مدیریت فرم های تکمیل شده" کد USSD شما ذخیره خواهد شد.
همچنین شما میتوانید منو ای از نوع "ثبت محل کاربر" بر روی کد USSD خود ایجاد نمایید و به مشتریان اعلام کنید تا در زمان نیاز به خدمات پس از فروش، این منو از کد دستوری را شماره گیری کنند و موقعیت مکانی خود را به همراه آدرسشان ثبت نمایند.
در صورتی که موقعیت مکانی کاربر از این طریق ثبت گردد، شما از بخش دفترچه تلفن، به اطلاعات ثبت شده مشتریان دسترسی خواهید داشت.
دریافت اطلاعات شعب فروشگاه شما، با شماره گیری کد USSD
این روزها خیلی از فروشگاه ها و شرکتهای معروف، فقط یک شعبه نداشته و ممکن است در هر شهر و استانی یک و یا چند شعبه داشته باشند. ما در این پست آموزشی به فروشگاه های ابزار فروشی اشاره میکنیم.
فروشگاههایی که پس از فروش محصول، خدمات پس از فروش در تمامی استان ها ارائه میدهند. به طور معمول این فروشگاهها، اطلاعات شعب مختلف خود را بر روی وب سایت رسمی فروشگاه قرار میدهند.
اما شاید خیلی از مخاطبین دسترسی به اینترنت نداشته باشند.
برای این دسته از مشتریان چه راهکاری به ذهن شما میرسد؟ چه طور میخواهید اطلاعات شعب خود را در اختیار آنها قرار دهید.
پیشنهاد ما به شما، کدهای USSD آی نوتی است.
همانطور که در پست های قبلی برایتان توضیح دادیم، کدهای USSD آی نوتی امکانات بی شماری در اختیار تمامی کسب و کارها قرار خواهد داد که در کنار آنها میتواند این خدمت هم ارائه دهید.
برای این کار کافیست منویی از نوع معمولی بر روی کد USSD تحت عنوان "آدرس شعب" ایجاد کنید و زیر منوی این منو، برای هر شهر یک منو از نوع معمولی و به صورت "پنهان" ایجاد کنید و شماره منوی آن شهر را، پیش شماره تلفن ثابت آن شهر بدون صفر وارد کنید.
برای مثال "کد USSD" زیر منوی تهران را "21" وارد کنید.
همچنین در پاسخ کد USSD منوی هر شهر، اطلاعاتی از جمله تلفن شعب، آدرس و لینک مسیریابی را وارد کنید.
حواستان باشد، برای شلوغ نشدن نمایش منو کد USSD، حتما منوهای هر شهر را به صورت پنهان ایجاد کنید.
در اطلاع رسانی های خود، از مشتریان بخواهید برای دریافت اطلاعات شعب موجود در شهر خود، پس از شماره گیری کد USSD و منوی اطلاعات شعب، کد پیش شماره تلفن آن شهر را بدون صفر ارسال کنند تا اطلاعات شعب آن شهر برایشان پیامک شود.
اطلاع رسانی های شما میتواند به صورت پیامکی صورت پذیرد. برای مثال به محض آنکه مشتری خرید حضوری از یکی از شعب شما انجام میدهد، برایش پیامک حاوی کد USSD ارسال گردد که مشتری بتواند در زمان نیاز، به پیامک مراجعه کند و با شماره گیری کد USSD، ارتباطش را با فروشگاه شما حفظ نماید.
کنترل اصالت و مدت زمان گارانتی محصول خریداری شده
اگر شما هم از آن دست فروشگاههایی هستید که محصولاتت قابل فروشتان، تولیدی برند خودتان است، قطعا پشت تمام کالاها اطلاعات بارکد، کد اصالت و کد گارانتی محصول را چسباندهاید.
گاها در زمان خرید محصول، برای مشتریان نگرانی آنکه آیا این محصول اصل است یا خیر، ایجاد میشود.
یکی از راههای اطمینان از اصالت و سلامت کالای خریداری شده، بررسی کد درج شده بر روی برچسب پشت محصولات و کالاها است.
مشتریان باید بتوانند از طریق سیستمی کدهای درج شدهی پشت محصول را بررسی کنند.
با قابلیت وب سرویسی که آی نوتی بر روی کدهای USSD خود ارائه داده است، پیاده سازی این سیستم، بسیار ساده و کم هزینه خواهد بود.
کافیست برنامه نویسان سایت شما، جدولهایی را جهت وارد کردن اطلاعات کامل محصولات ایجاد کنند تا بتوانید در آنها نام، مشخصات، کد اصالت، کد گارانتی و تاریخ اتمام گارانتی محصولات وارد کنید.
در نهایت برنامه نویسان، با بهره گیری از نمونه کدهای وب سرویس آی نوتی، پایگاه دادهی ایجاد شده را به کد USSD متصل کنند.
حال نوبت شماست تا بر روی منوی اصلی کد USSD، منوهایی جهت بررسی کد گارانتی محصول و کد اصالت کالا ایجاد کنید.
بر روی محصول، کد USSD خود را درج کنید.
با انجام این مراحل، مشتریان شما میتوانند پس از شماره گیری کد USSD و منوی مربوطه، کد مد نظر را وارد کنند و اطلاعاتی که برای آن محصول در پایگاه دادهی شما ثبت شده است را دریافت نمایند.
شما میتوانید بر روی این سرویس از طرح های تشویقی از جمله اهدای شارژ هدیه استفاده کنید تا زمانی که مشتری کد USSD شما را شماره گیری میکند به صورت رندم، شارژ هدیه سیم کارت اعتباری دریافت کند.
لازم به ذکر است اگر برنامه نویس متخصص ندارید، میتوانید پیاده سازی این وب سرویس را به مجموعهی آی نوتی بسپارید.
همچنین شما میتوانید بدون استفاده از وب سرویس هم این قابلیت را بر روی کدهای USSD آی نوتی پیاده سازی کنید که البته کمی زمانبر خواهد بود.
برای این کار کافیست ابتدا دو منوی اصلی برای بررسی کد گارانتی و بررسی کد اصالت ایجاد کنید.
زیر منوی هر کدام، برای هر محصول یک منوی جداگانه از نوع پنهان ایجاد کنید و در بخش متن پاسخ و یا متن پیامک کد USSD هر یک، اطلاعات اصالت کالا و گارانتی کالا را وارد کنید.
با این کار زمانی که کاربر زیر منوی بررسی کد گارانتی یا کد اصالت را شماره گیری میکند، میتواند کد درج شده پشت محصول را وارد کند و در نهایت اطلاعات مرتبط به اصالت یا گارانتی کالا را دریافت کند.
همین حالا با iAM، یک رزومهی حرفهای برای فروشگاهت بساز!
بر خلاف تصور عموم مردم، فقط افرادی که جویای کار هستند نیاز به رزومه ندارند، بلکه تمامی کسب و کارها، افراد حقیقی و حقوقی برای معرفی بهتر خودشان، میبایست یک رزومهی آنلاین داشته باشند.
اینکه شما برای کسب و کارتان یک وب سایت تهیه کرده اید و بر روی آن برخی از محصولاتتان را به صورت آنلاین میفروشید کافی نیست و میبایست برای جلب اعتماد و جذب مشتریان جدید به دنبال راهکارهای دیگری هم باشید.
رزومه ساز حرفهای iAM به گونه ای طراحی شده است که توقع هر کسب و کار و فرد جویای کار را در راستای معرفی بهتر خودشان بر طرف کرده است.
رزومه ساز iAM قابلیتهای زیادی دارد که در ادامه به کاربرد برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.
برای مثال:
فروشگاهها و سایر کسب و کارها میتوانند در بخش متن یا بیوگرافی رزومه ساز iAM اطلاعات کاملی در راستای معرفی خودشان در اختیار مخاطبین قرار دهند و به معرفی بهتر خودشان بپردازند.
رزومههایی که با استفاده از رزومه ساز حرفهای iAM تهیه میشوند، در عرض زمان کوتاهی در نتایج گوگل نمایان خواهند شد.
این رزومه ها قابلیت دو زبانه شدن را دارند به همین دلیل کسب و کارها میتوانند از آن برای معرفی خودشان در سایر کشور ها استفاده کنند.
نمایش ویدئو یکی دیگر از مزایای این رزومه ساز حرفی ای است. لذا فروشگاهها میتوانند ویدئوهای کوتاهی در راستای معرفی محصولات و خدماتشان و برندشان تهیه کنند، در بخش ویدئوی رزومه ساز iAM بارگذاری نمایند.
بخش گالری تصاویر رزومه ساز iAM کمک بزرگی به معرفی محصولات فروشگاه ها خواهد کرد، زیرا آنها میتوانند تمامی محصولات خود را به صورت دسته بندی شده، به همراه توضیحات کامل به نمایش بگذارند و معرفی کنند.
فروشگاه های زنجیره ای میتوانند با بهرهگیری از سرویس مدیریت مسیریابی آی نوتی و قابلیت هایپرلینک رزومه، آدرس شعب مختلف خود را به همراه لینک مسیریابی در اختیار مخاطبین قرار دهند. همچنین کسب و کارها و یا فروشگاهها میتوانند لوکیشن شعبه مرکزی خود را بر روی نقشه علامتگذاری کنند و به نمایش بگذارند.
فرم تماس با ما، یک ابزار فوق العاده برای حفظ ارتباط مداوم با مخاطبین و مشتریان خواهد بود.
تهیه این رزومه ساز کار سختی نبوده و کافیست از سامانهی آی نوتی، نسبت به خرید آن اقدام نمایید.
کسب و کارها و فروشگاههای آنلاین میتوانند برای خدمات متفاوت و یا برای شعبه های مختلف خود، رزومهی جداگانه تهیه کنند و در نهایت رزومه ها را به یکدیگر لینک دهند.
از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
بستن دیگر باز نشو! |