دبیرخانه آی نوتی
آموزشهای دریافت پروپزال، معرفی نامه ها و مکاتبات سازمانی با آی نوتی
مقدمه
برخی از کاربران آی نوتی و اینما، حساب کاربری خود را برای سازمانی که در آن فعالیت میکنند؛ تهیه کردهاند و ممکن است نیاز به معرفی نامه، نامه رسمی و پروپزال داشته باشند.
همچنین کارشناسان فروشی که برای معرفی خدمات آی نوتی و اینما به کسب و کار های متفاوت مراجعه میکنند، نیاز به پروپزال آی نوتی و اینما خواهند داشت.
حال کاربران و کارشناسان فروش چه طور میتوانند درخواست نامه و پروپزال های مورد نیازشان را ثبت کنند.
و یا از کجا میتوانند به صورت مستقیم به کاتالوگها، بروشورها و گزارش عملکرد سرویسهای ارائه داده شده را به صورت فایل PDF دریافت کنند.
برای تمامی این موارد نیاز است که وارد سامانهی آی نوتی شوند و از بخش دبیرخانه اقدام کنند.
برای دریافت لیست قیمت خدمات، نامه رسمی و پیش فاکتور ازپنل کاربری اقدام نمایید
GTNAco - inoti.com ثبت نام و خرید اینترنتی از پورتال
توجه: پس از تکمیل ثبت نام در پورتال آی نوتی، سپس با کد ملی و رمز عبورتان وارد سامانه inoti شده و گزینه کسب و کار را انتخاب و در صفحه میزکار از منوی خدمات ، کد دستوری USSD... گزینه استعلام و خرید را انتخاب و برای دریافت فاکتور و درخواست ها از دکمه بنفش چت آنلاین به پشتیبانی تیکت بزنید
در بخش "درخواست نامهی جدید " میتوانید موارد زیر را درخواست کنید.
- معرفی نامه
- نامه سفارشی
- پروپزال های اینما، آی نوتی و تبلیغات اینما
- لیست قیمت های رسمی برای ارگان ها
دسترسی به بخش دبیرخانه
برای ورود به این بخش نیاز است پس از ورود به سامانهی آی نوتی، از منوی سمت راست صفحه، به منوی "امور مالی و قرارداد" مراجعه کنید و پس از آن گزینهی "دبیرخانه" را انتخاب نمایید.

با مراجعه به این بخش، لیستی از درخواستهایی که قبلا ثبت کردهاید به شما نمایش داده خواهد شد. و در کنار آن بخشی برای جستجوی درخواست ها بر اساس فیلترهای متفاوت وجود دارد

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، برخی از درخواستها رد شده است و برخی دیگر تایید شده است و فایل آن جهت دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.
وضعیت بعضی از درخواست ها بر روی در انتظار تایید است.
در نظر داشته باشید، درخواستهایی که برای دریافت معرفی نامه و نامههای سفارشی، ثبت میکنید، نیاز به تایید اپراتور خواهد داشت اما درخواست پروپزالها و یا لیست قیمتهای رسمی همان لحظه برای دانلود در اختیار شما قرار داده میشود.
نحوه ثبت درخواست از دبیرخانه
برای این کار پس از ورود به صفحهی دبیرخانه، بر روی دکمهی "درخواست نامهی جدید" کلیک کنید.
.jpg)
در این مرحله از لیست بازشوندهی این فرم، نوع نامهی درخواستی خود را انتخاب کنید.
.jpg)
با انتخاب هر یک از موارد موجود در لیست، فیلدهای موجود در فرم تغییر پیدا خواهد کرد.
درخواست معرفی نامه
در حقیقت معرفی نامه، نامه ای است که از سمت مدیر عامل شرکت گسترش طراحان نقش الماس(آینوتی) برای معرفی کارشناس فروش به شرکت دیگر، در سربرگ شرکت نوشته شده است.
زمانی که معرفی نامه را انتخاب میکنید؛ فیلدهای زیر در فرم به شما نمایش داده خواهد شد
- نام شرکت گیرنده
- شناسه ملی شرکت گیرنده
- نام مدیر عامل شرکت گیرنده
کارشناس فروش درخواست کننده میبایست اطلاعات این فیلد ها را به دقت تکمیل نماید و بر روی دکمهی "ارسال درخواست" کلیک کند.

پس از ثبت درخواست، رکوردی در لیست درخواست ها افزوده میشود که میتوانید آن درخواست را قبل از تایید اپراتور، ویرایش و یا حذف نمایید.
در صورتی که اپراتور درخواست شما را تایید کند، معرفی نامه، مطابق با فیلدهای تکمیل شده در اختیار شما جهت دانلود قرار داده خواهد شد.

نمونه معرفی نامه را در تصویر زیر مشاهده میکنید

درخواست نامه سفارشی
نامه درخواستی، نامهای است که به درخواست کارشناس فروش آینوتی، از طرف شرکت گسترش طراحان نقش الماس در سربرگ شرکت و با مهر و امضای مدیرعامل شرکت، برای شرکت دیگری صادر میگردد.
زمانی که شما از لیست نامهی درخواستی، گزینهی نامه سفارشی را انتخاب میکنید، فیلدهای جدید به شما نمایش داده میشود.
فیلدهایی از جمله :
- گیرنده نامه
- پست شغلی نام شرکت گیرنده نامه
- موضوع نامه
- متن نامه
- رونوشت

پس از تکمیل فیلدها، کد کپچا را وارد کنید و بر روی دکمهی "ارسال درخواست"، کلیک نمایید.
این نامه هم همانند معرفی نامه، نیاز به تایید اپراتور خواهد داشت. پس از تایید، دسترسی دانلود نامه مقابل رکوردی که برای آن درخواست داده شده است، به شما نمایش داده خواهد شد.
نمونه نامه سفارشی را در تصویر زیر مشاهده میکنید

درخواست پروپزال جامع آینوتی، پروپزال اینما و پروپزال جامع تبلیغات اینما
چنانچه از لیست نوع نامه درخواستی، پروپزال را انتخاب نمایید؛ فیلدهای زیر جهت تکمیل به شما نمایش داده خواهد شد.
- گیرنده نامه (حقیقی یا حقوقی)
- نام گیرنده نامه
- رونوشت
-
در صورتی که گیرنده را بر روی حقوقی انتخاب کنید فیلدهای زیر به فرم اضافه خواهد شد.
- عنوان گیرنده (مدیر عامل، مشاور و....)
- نام شرکت گیرنده

درخواست لیست قیمت رسمی برای ارگانها
با انتخاب این گزینه، لیست قیمت تمامی خدمات آی نوتی برای نمایندهی آن شرکت در سربرگ رسمی آینوتی به همراه مهر و امضای مدیر عامل آی نوتی، صادر خواهد شد.
برای درخواست این نامه میبایست فیلدهای شرکت و نام فرد گیرنده را تکمیل نمایید و در نهایت بر روی دکمهی ارسال درخواست کلیک کنید.
این نامه همانند پروپزال احتیاجی به تایید اپراتور های شرکت گسترش طراحان نقش الماس نداشته و پس از درخواست میتوانید دانلود کنید.

نحوهی دریافت کاتالوگها، بروشورها و گزارشهای عملکرد خدمات
همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، در صورت نیاز به دریافت یا مشاهدهی کاتالوگها و بروشورهای سرویسهای اینما و آینوتی میتوانید از صفحهی دبیرخانه اقدام کنید.
کافیست پس از ورود به صفحهی دبیرخانه، بر روی دکمهی "دریافت کاتالوگها" کلیک کنید و یکی از گزینههای مد نظر خودتان را انتخاب کنید.

پس از کلیک بر روی گزینهی مد نظر، فایل PDF آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
نمونه نامههای سفارشی دبیرخانهی آی نوتی
همانطور که میدانید در بخش دبیرخانهی سامانهی آی نوتی، کارشناسان فروش این امکان را خواهند داشت تا پیرو مذاکرات انجام شده و یا نامه نگاری های انجام شده با سازمانها و کسب و کارهای متفاوت برای معرفی خدمات آی نوتی و اینما، نامه رسمی درخواست نمایید.
متن اصلی نامه توسط خود کارشناسان فروش درج میگردد.
توجه داشته باشید که با تکمیل فیلدهای :
- گیرندهی نامه
- پست شغلی و نام شرکت گیرندهی نامه
- موضوع نامه
نیازی به نوشتن عبارت های بالا و یا عبارت هایی مانند "با سلام"، "بسمه تعالی"، نام مدیرعامل و ... در متن نامه نخواهد بود و کافیست تنها متن اصلی نامه را وارد نمایید.
کارشناسان آی نوتی پس از بررسی، نامهی شما را تایید و یا رد خواهند کرد.
در صورتی که نامه تایید شود، میتوانید مجددا به بخش دبیرخانه مراجعه نمایید و نامهی رسمی درخواستی را در سربرگ شرکت گسترش طراحان نقش الماس به همراه مهر و امضای مدیر عامل شرکت، دانلود نمایید.
در بخش زیر چند نمونه از نامه های سفارشی کارشناسان فروش آی نوتی را برای شما قرار دادهایم تا بتوانید از آنها ایده بگیرید.
نمونه نامه سفارشی 1
پیرو مذاکراه حضوری خدمت مهندسین و رئسای محترم اداره .......... در مورد ایده ها و پیشنهادات و ارائه خدمات الکترونیکی و هوشمند شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس که از سال 1397 مفتخر به دریافت مجوز دانش بنیان از نهاد محترم ریاست جمهوری گردید که جهت ارائه خدمات شایسته به تمامی ارگانها و کسب وکارها علاوه بر مجوز دانش بنیان 12 مجوز دیگر از قبیل نماد2ستاره, مجوز سامانه ستاد و ایران کد و غیره... دریافت نمود که مستندات آن به پیوست جهت رویت و استعلامات مربوطه ارائه میگردد.
استراتژی شرکت از بدو تاسیس حذف کاغذ و کاهش هزینه های اداری و تبلیغاتی بوده است. باعنایت به قابلیت خدمات الکترونیکی شرکت اختصارا موارد زیر به استحضار میرسد در کد ussd مواردی نظیر نظر سنجی, رزرو وقت برای زمانهای مختلف در سازمان, انتقادات و پیشنهادات, قرعه کشی, درگاه پرداخت , لوکیشن,خرید شارژ, پرداخت قبوض,فرم سریع, گزارش دهی فوق العاده از تمام موارد عملیاتی, ثبت اطلاعات مخاطبین جهت ثبت نام و استعلام و... برنامه نویسی شده و با تیک زدن آن فعال میشود علاوه بر آن ارسال کارت ویزیت, سامانه پیامک ی مرتبط نمودن مخاطب با فضای مجازی نیز از قابلیتهای کدهای USSD است از موارد بسیار مهمی که میتوان به آن اشاره نمود طراحی بینهایت منو و زیر منو طبق نیاز اداره گاز در کد USSD بوده و مهمتر اینکه هریک از منوها را بصورت مجزا میتوان به وبسایت وصل نمود و قابلیتهای سایت را از طریق USSD به مخاطب ارائه نمود.
در راستای خدمات الکترونیکی میتوان درکدهای ussd با برنامه نویسی که توسط متخصصین شما و خارج از آن انجام میشود میتوان در دو قالب خدمات را بصورت آنلاین و آفلاین نسبت به نیازمندیهای مشترکین در اختیار آنها قرار داد.
- صدور آنی قبض روز برای مشترکین
- صدور آنی قبض دوره برای مشترکین
- پرداخت قبوض و واریز آنی به حساب اداره گاز
- تغییر شماره تلفن مشترکین
- ثبت شماره تلفن مشترکین
- درخواست کنتور
- اعلام حوادث حتی باارسال عکس محل حادثه
- رسیدگی به شکایات
- جامعیت بخشیدن به کلیه راههای ارتباطی مشترکین
- اتوماسیون اداری
استفاده از خدمات کدهای USSD باعث کاهش هزینه های سازمان و حتی ایجاد درآمد زایی است.
نکات بیان شده بنا به مذاکرات انجام شده از نیازمندی های اداره گاز ارائه شده است و در ادامه میتواند منجر به ایجاد ایده ها و پیشنهادات جامع تری گردد.
نمونه نامه سفارشی 2
احتراما بدین وسیله به استحضار میرساند پیرو مذاکرات کارشناس شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس (با برند تجاری iNoti) با جنابعالی, قرار بر این شد که طرح پیشنهادی به شرح زیر تقدیم حضورتان گردد:
رزومه ساز iAm
روزمه ساز icv
کارت ویزیت الکترونیک EBC
عبارت مدنظر:
«صدور .......»
زمان مشاهده سایت در موتور جستجوی گوگل : 1 الی 2 ماه
خدمات یک ساله هستند و عبارت های مد نظر شما برای یک سال در موتور جستجو گر گوگل قرار میگیرند.
پشتیبانی و تغییرات در سایت به هر میزانی که درطول یکسال پیش آید رایگان است.
امیدوارم درسایه همکاری فی مابین و ارائه خدمات ویژه و ممتاز بتوانیم در جهت گسترش ارائه خدمات و با کاهش هزینه های مربوطه و حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در کشور عزیزمان ایران قدمی شایان برداریم.
نمونه نامه سفارشی 3
به استحضار میرساند همایشی به جهت آموزش, تقدیر و تشکر از کارشناسان فروش گسترش طراحان نقش الماس در تاریخ 18 دی ماه سال جاری,از ساعت 15 الی 20 در سالن .............. برگزار خواهد شد و سرکار خانم ............به کدملی ........... جهت عقد قرارداد سالن و همکاری های لازم به حضور معرفی میگردد.
- عناوین برنامه ها به شکل ذیل است :
- پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران
- پخش تیزرهای متعدد از شرکت
- صحبتهای مدیران ارشد بخش فروش
- پخش مجدد تیزرها
- ورود و سخنرانی آقای......... بعنوان سخنران همایش
- دعوت از کارشناسان فروش و دریافت لوح تقدیر از سخنران
- و در انتها دعای اختتامیه ی همایش
لذا خواهشمند است دستور مساعدت و همکاری لازم را مبذول فرمایید. پیشاپیش از عنایت جنابعالی قدردانی میشود.
نمونه نامه سفارشی 4
پیرو مذاکره حضوری مشاور و مدیر فروش شرکت گسترش طراحان نقش الماس با مسئولین محترم مرکز .......... طرح توجیهی استفاده از کد دستوری ussd با پیش شماره*6655* حضورتان ارائه میگردد:
پذیرش
ایجاد منوی
- رزرو نوبت بصورت تفکیک نوع خدمت و پزشکان در این قسمت امکان پرداخت وجه به عنوان بیعانه از طریق درگاه پرداخت وجود دارد
- انتخاب وتکمیل فرم دلخواه جهت ثبت مشخصات و پذیرش مراجعین
- دریافت اطلاعات مربوط به تعرفه های بیمارستان,قراردادهای بیمه ای,شرایط و قوانین پذیرش بیمارستان
مدارک پزشکی
ایجاد منوی
- درخواست مدارک پزشکی توسط بیمار با امکان ایجاد فیلتر دسترسی: لینک فایل PDF مدارک از طریق پیامک ارسال میگردد.
- گزارش دهی تخلفات بیمه ای از طریق مسئولین بخش ها
- دریافت و تکمیل چک لیست های مربوط به رفع نقص پرونده ها
حسابداری
ایجاد منوی
- درگاه پرداخت و امکان پرداخت تا سقف 100 میلیون تومان در هربار ورود
- دریافت اطلاعات مربوط به حق الزحمه پزشکان و لیست طلبکار و بستانکار با امکان ایجاد فیلتر دسترسی
مدیریت
ایجاد منوی
- رزرو وقت ملاقات با مدیران و مسئولین
- فرم درخواست به مدیریت از جانب پزشکان پرسنل مراجعین
- نظرسنجی از اعضا هیئت مدیره,مسئولین و پرسنل با ارائه نمودار آماری جهت تصمیمات مدیریتی سریع
- دریافت فایل جدول جلسات داخل و خارج مرکز با امکان ایجاد فیلتر دسترسی
مدیریت منابع انسانی
ایجاد منوی
- دریافت فیش حقوقی پرسنل
- درخواست مرخصی,پاداش,بازنشستگی و...
- تکمیل فرم استخدام به همراه ارسال تصاویر مدارک لازم
- رزرو نوبت برای مصاحبه استخدام
- نظرسنجی از کارکنان با نمایش نمودار آماری
حقوق گیرنده خدمت
ایجاد منوی
- نظرسنجی بیمار و مراجعین به تفکیک شخص و واحدهای مختلف
- انتقادات و پیشنهادات
- درخواست ملاقات با مسئولین
- درخواست خدمات در منزل
روابط عمومی
ایجاد منوی
- دریافت راه های ارتباطی
- دریافت اطلاعات مربوط به سمینار ها و همایشها
- قرعه کشی در جشنها و همایشها
آموزش
ایجاد منوی
- دریافت فایل های آموزشی
- دریافت فایل های آموزشی قبل و بعد مراجعه
مشاوره
ایجاد منوی
- درخواست مشاوره تغذیه و....
تجهیزات پزشکی
ایجاد منوی
- دریافت و تکمیل فرم درخواست تجهیزات پزشکی توسط مسولین واحدها
- درخواست تعمیر و چکاپ تجهیزات پزشکی
پس از شماره گیری کد شماره مخاطبین بدون هیچ محدودیتی در اختیار صاحب کد قرار میگیرد(شماره به صورت کامل بدون ستاره نمایش داده میشود)
لازم به ذکر است که با توجه به امکان وب سرویس کد های USSD بسته به نیاز آن مجموعه محترم میتوان از این طریق کد ها را به سامانه ,سایت یا اپلیکیشن های آن واحد مربوطه متصل نمود و سیستم را یکپارچه پیش برد.
لازم به ذکر است که ارائه سرویس های عادی مربوط به کد و پشتیبانی یکساله با خرید کد USSD انتخابی توسط شرکت آینوتی انجام میگردد و هرگونه هزینه برنامه نویسی و اتصال وب سرویس بر عهده خریدار است.
امیدواریم در سایه همکاری فی مابین و ارائه خدمات ویژه و ممتاز,بتوانیم در جهت گسترش ارائه خدمات و با کاهش هزینه های مربوطه و حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در کشور عزیزمان ایران قدمی شایان برداریم.
نمونه نامه سفارشی 5
به استحضار میرساند این شرکت,ارائه دهنده خدمات الکترونیک در بستر مخابرات است که به واسطه استفاده از این خدمات بستر مشتری مداری یاCRM وارتباط سریع وآسان با مخاطبین برای کلیه ارگانهاوسازمانها فراهم میگردد.
یکی از خدمات این شرکت کدهای دستوری یاussdبا پیش شماره *6655* است که بی نهایت منو وزیر منو بر حسب نیاز آن
سازمان ومخاطبین آن میتوان روی این کدها فعال نمود, این منوها شامل موارد زیر است
رزرو نوبت:
در این منو مخاطبین میتوانند با شماره گیری کد دستوری اختصاصی آن سازمان (#کد سازمان*6655*) منوی رزرو نوبت را انتخاب و سپس به تفکیک واحدها و یا مسولین آن سازمان زمانهای ملاقات تنظیم شده بر روی کد را انتخاب نمایند.
نظر سنجی:
این منو برای نظر سنجی در مباحث مختلف قابل اجراست.سوالات متعدد مطرح شده ومخاطبین وارد منوی نظر سنجی مربوطه شده و پاسخ مورد نظر را انتخاب میکنند و همان لحظه یک نمودار آماری به صورت در صد از پاسخهای مخاطبین ایجاد میگردد.
انتقادات,پیشنهادات :
در این منو این امکان برای مخاطبین فراهم میگردد که نظرات خود را نوشته ودر همان لحظه توسط مسول مربوطه دریافت گردد.
فرمهای سریع:
در این منو میتوان فرمهای مختلف آن سازمان که در حال حاضر به صورت حضوری ودستی توسط مخاطبین تکمیل میگردد را از طریق کد ارائه داد و مخاطبین فرم مربوطه را از روی کد دریافت و تکمیل نمایند همچنین امکان ارسال فایل عکس به همراه فرم وجود دارد.
درگاه پرداخت:
درگاه پرداخت: روی کد اختصاصی آن سازمان درگاه پرداخت(سامان کیش) قرارداردکه درهر بار ورود میتوان تا سقف 500/000/000 ریال به درگاه پرداخت پول واریز کرد.
سبد خرید:
این منو امکان خریدُویا دریافت خدمات به صورت غیر حضوری را برای مخاطبین ایجاد میُکند
راههای ارتباطی:
با انتخاب این منو تمام اطلاعات ارتباطی با آن سازمان(شماره تماس,آدرس, تمام لینکهای ارتباطی شامل:مسیر یابی,فضاهای مجازی,سایت و...) برای مخاطب ارسال میگردد.
مدیریت منابع انسانی :
در این منو کارکنان میتوانند به صورت غیر حضوری امورات اداری خود از قبیل درخواست مرخصی,جابجایی ,دریافت فیش حقوقی,درخواست ملاقات با مدیران ,دریافت فایلهای آموزشی را انجام دهند
اطلاعات :
در این منو میتوان اطلاعیه های روزانه آن سازمان راقرار داد ومخاطبین با انتخاب این منو میتوانند کلیه اطلاعیه ها را دریافت کنند
قرعه کشی:
بنا بر موقعیت این منو را میتوان در سمینارها,جشنها ومراسمهای برگزارشده فعال نموده ومخاطبین با انتخاب این منو در قرعه کشی شرکت نمایند.
پرداخت اقساط:
در صورتی که شرایط واگذاری وام در آن سازمان وجود داشته باشد اعضا میتوانندازانتخاب منوی پرداخت اقساط به صورت غیر حضوری پرداخت خود را انجام دهند
درخواست مشاوره :
با انتخاب این منو مخاطبین میتوانند زمان مشاوره با مشاورین مختلف(حقوقی و...) سازمان را انتخاب کنند.
لازم به ذکر است بی نهایت منو وزیر منو بر حسب نیاز آن سازمان ومخاطبین میتوان ایجاد کرد.
با توجه به اینکه امکان حذف ویا ویرایش در لحظه برای منوها وجود دارد میتوان منوها را تغییر داد.
میز کار وپنل مدیریت خدمات کاملا در اختیار آن سازمان قرار داده شده وآموزشهای لازم برای مدیریت آن به طور کاملا رایگان به کاربران ارائه میگردد.
با توجه به امکان وب سرویس کد های USSD بسته به نیاز آن سازمان محترم میتوان از این طریق کد ها را به سامانه ,سایت یا اپلیکیشن های آن واحد مربوطه متصل نمود و سیستم را یکپارچه پیش برد.(بعنوان مثال برای بحث سامانه های مختلف پرداختی های مختلف را به کد اتصال داده و به هرکس یک کد اختصاصی بدهیم و به سامانه متصل کنیم)
ارائه سرویس های عادی مربوط به کد و پشتیبانی یکساله با خرید کد USSD انتخابی توسط شرکت آینوتی انجام میگردد و هرگونه هزینه برنامه نویسی و اتصال وب سرویس بر عهده خریدار است.
امیدواریم در سایه همکاری فی مابین و ارائه خدمات ویژه و ممتاز,بتوانیم در جهت گسترش ارائه خدمات و با کاهش هزینه های مربوطه
و حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در کشور عزیزمان ایران قدمی شایان برداریم.
استفاده شده از بلاگ ها و مطالب نویسنده محترم و واحد تولید محتوای آی نوتی

GTNAco - inoti.com ثبت نام و خرید اینترنتی از پورتال
توجه: پس از تکمیل ثبت نام در پورتال آی نوتی، سپس با کد ملی و رمز عبورتان وارد سامانه inoti شده و گزینه کسب و کار را انتخاب و در صفحه میزکار از منوی خدمات ، کد دستوری USSD... گزینه استعلام و خرید را انتخاب و کد مورد نظرتان را به سبد خرید و پرداخت اضافه نمایید

از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید





