menuordersearch
gtnaco.ir

آموزش ثبت نام در iNoti

۱۴۰۰/۲/۱۴ سه شنبه
(115)
(3)
آموزش ثبت نام در iNoti
آموزش ثبت نام در iNoti

ثبت نام آی نوتی

برای عضویت و استفاده از خدمات شرکت GTNA در پورتال کاربری ثبت نام کنید

ثبت نام در پورتال شرکت صرفاً از طریق کد معرف مقدور است اگر معرف ندارید می‌توانید با لینک معرفی ما" فرزاد زارع" ثبت نام کنید

 

ثبت نام در آی نوتی تست رایگان کد دستوری ussd

 

  🔓 ثبت نام در پورتال شرکت 🇮🇷 iNoti   معرف: فرزاد زارع

✅ پنل کاربری آسان       ✅ آموزش های پنل       


فرم ورود به سایت آی نوتی


در صفحه ‌ای که برای شما باز می‌شود؛ فرمی جهت تکمیل فیلدها به شما نمایش داده خواهد شد که می‌بایست تمامی این فیلدها در نهایت دقت و با اطلاعات حقیقی و درست تکمیل گردد. تمامی اطلاعات می‌بایست بر اساس مدارک هویتی شما تکمیل گردد. زیرا برای احراز هویت نیاز است که مدارک شناسایی خود را در سامانه بارگذاری نمائید؛ در ادامه‌ی راهنما تک تک فیلدها را توضیح خواهیم داد.

 

ثبت نام در آی نوتی

 

نکته: حتما در زمان وارد کردن اعداد و رمز عبور، صفحه کلید خود را بر روی لاتین قرار دهید.

 

نوع کاربر(حقیقی و حقوقی)

در این فیلد می‌بایست تعیین کنید که اکانت یا حساب کاربری را برای شخصیت حقیقی و یا شخصیت حقوقی می‌سازید.
در لیست بازشونده این بخش 3 مقدار وجود دارد.

  1. شخصی
  2. شرکتی
  3. دولتی

در صورتی که نوع کاربر را بر روی "شرکتی" انتخاب کنید؛ دو فیلد در فرم بعدی ثبت نام، به شما نمایش داده می‌شود که می‌بایست بر اساس مدارک شرکت، این دو فیلد را به درستی تکمیل نمایید.

  1. نام حقوقی شرکت ثبت شده
  2. کد ثبت شرکت

همچنین چنانچه نوع کاربر را بر روی "دولتی" انتخاب کنید؛ دو فیلد دیگر در فرم بعدی ثبت نام، به شما نمایش داده خواهد شد.

  1. نام حقوقی سازمان یا ارگان دولتی
  2. نام واحدی که این حساب کارکاربری، برای آن قرار است ساخته شود.

نکته: دقت نمایید شما زمانی این دوفیلد ذکر شده را مشاهده خواهید کرد که نوع کاربری را بر روی حقیقی و یا شرکتی قرار دهید و پس از تکمیل فرم اولیه ثبت نام، قوانین و مقررات را تایید نمایید و سپس بر روی دکمه‌ی " ادامه ثبت نام" کلیک کنید.
اگر نوع حساب کاربری را بر روی شرکتی و یا سازمانی قرار دهید؛ علاوه بر اینکه باید این دو فیلد را در فرم بعدی ثبت نام تکمیل کنید؛ می‌بایست تصویر روزنامه رسمی و یا جواز کسب با فرمت jpg از بخش Choose File، انتخاب و بارگذاری نمایید.

تابعیت

در این فیلد حتما باید تابعیت خود را مشخص کنید و طبق تابعیت خود مدارک خود را آپلود کنید. چنانچه تابعیت غیر ایرانی دارید می‌بایست مدارکی که تابعیت شما را نشان دهد مانند تصویر کارت شهروندی و یا تصویر پاسپورت خود را جزو مدارک حساب کاربری آی نوتی بارگذاری کنید.

تابعیت ایرانی

دقت کنید اگر این فیلد را بر روی "ایرانی" قرار دهید؛ ملزم به رعایت نکات زیر است.
1- در فرم بعدی ثبت نام، تمامی اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی و ... می‌بایست به زبان فارسی وارد گردد؛ حتی تاریخ تولد حتما می‌بایست به شمسی وارد شود.
2- در فیلد کد ملی که در فرم بعدی ثبت نام خواهید دید؛ حتما کد ملی 10 رقمی و معتبری که بر روی کارت ملی خود شخص درج شده است؛ در کادر "کد ملی" وارد گردد.

تابعیت غیر ایرانی

افرادی که تابعیت غیر ایرانی دارند می‌بایست نکات زیر را در وارد کردن اطلاعات خود در فرم ثبت نام رعایت نمایند.
1- در فیلد "کد ملی" شماره پاسپورت و یا شماره‌ی درج شده بر روی کارت شهروندی خود را وارد نمایند. این کد می‌تواند بین 5 تا 15 کاراکتر باشد.
2- برای وارد کردن اطلاعات در فرم بعدی ثبت نام، اطلاعات می‌تواند با توجه به انتخاب خود کاربر به صورت فارسی و یا لاتین وارد گردد. تاریخ تولد هم می‌تواند به صورت میلادی در این فرم وارد گردد.

کشور محل سکونت

کاربران می‌بایست برای ثبت نام از لیست بازشونده‌ی کشور، نام کشور محل سکونت خود را وارد نمایند. البته لازم به ذکر است. بنابراین افرادی که در کشوری غیر از ایران ساکن هستند و می‌خواهند به عنوان کارشناس فروش در سایت آی نوتی فعالیت داشته باشند؛دراین بخش کشور محل سکونت خود را انتخاب نمایند.

کاربران پس از تکمیل اطلاعات این فرم می‌بایست، قوانین و مقررات را مطالعه نمایند و در صورتی که مورد تاییدشان است آن را علامتدار کرده و برای تکمیل ادامه‌ی فرم ثبت نام، بر روی دکمه‌ی "ادامه‌ی ثبت نام" کلیک نمایند.
نکته: با توجه به اینکه محل سکونت خود را ایران و یا کشوری غیر از ایران انتخاب نمایید؛ تعداد ارقامی که برای شماره همراه در فرم بعدی وارد می‌کنید؛ متفاوت خواهد بود.این نکته به صورت کامل در بخش مرتبط به شماره همراه توضیح داده شده است.

پس از کلیک بر روی این دکمه، ادامه‌ی فرم ثبت نام به شما نمایش داده خواهد شد.
همانطور که در مطالب قبلی گفته شد در صورتی که تابعیت شما ایرانی است؛ می‌بایست اطلاعات فرم دوم را به صورت فارسی وارد نمایید اما اگر تابعیت غیر ایرانی را انتخاب کرده باشید می‌توانید به انتخاب خود، اطلاعات فرم ثبت نام را به صورت فارسی و یا لاتین وارد نمایید.

نام و نام خانوادگی

برای وارد کردن نام و نام خانوادگی اگر تابعیت شما ایرانی باشد حتما به زبان فارسی وارد نمایید و اگر تابعیت غیر ایرانی دارید با توجه به انتخاب خودتان می‌توانید این فیلد را با کاراکتر های فارسی و یا انگلیسی تکمیل کنید.

کد ملی

در این بخش حتما باید کد ملی صحیح و معتبر خود را که بر روی کارت ملی شما درج شده است و یک عدد 10 رقمی است؛ درج نمایید.
در صورتی که شما تابعیت غیر ایرانی دارید؛ شماره پاسپورت و یا شماره‌ی درج شده بر روی کارت شهروندی خود را وارد نمایید. این کد می‌تواند بین 5 تا 15 رقم باشد.
نکته: با هر کد ملی تنها می‌توانید یک بار در سامانه آی نوتی ثبت نام کنید و در صورتی که کد ملی تکراری وارد کنید؛ سیستم به شما خطا خواهد داد.

شماره همراه

  • اگر کشور محل سکونت ایران باشد

در صورتی که کشور محل سکونت شما ایران باشد باید شماره همراه 11 رقمی خود را که برای یکی از اپراتورهای ایرانسل و یا همراه اول است را در این کادر وارد نمایید. توجه نمایید در وارد کردن شماره همراه به هیچ وجه از کاراکترهای خط فاصله، +، پرانتز و ... استفاده نکنیدو
افرادی که در ایران زندگی می‌کنندد؛ نیازی نیست که پیش شماره کشور ایران (0098) را قبل از شماره همراه خود وارد کنند.
شماره موبایل افرادی ساکن ایران، می‌بایست با این فرمت وارد گردد.
*******0912 یا *******0935 و ...
نکته: شماره همراهی که در این بخش وارد می‌کنید نباید تکراری باشد و قبلا با این شماره کسی در سامانه آی نوتی ثبت نام نکرده باشد.

  • اگر کشور محل سکونت ایران نباشد

افرادی که ساکن ایران نیستند می‌بایست شماره همراه خود را با به همراه پیش شماره وارد کنند اما به هیچ وجه از کاراکترهای غیر عددی مانند + یا - (خط فاصله) یا پرانتز، استفاده نکنند. برای مثال شماره همراه خود را می‌بایست به این صورت وارد کنند. *******001216

عنوان و شغل

دو فیلد برای گروه شغلی و نام شغل قرار داده شده است به صورت دلخواه تکمیل نمایید.

تاریخ تولد

تاریخ تولد خود را طبق تاریخی که در مدارک شناسایی شما درج شده است تکمیل نمایید. اگر شما تابعیت ایرانی را انتخاب کرده‌اید و فرم خود را با کاراکترهای فارسی وارد کرده‌اید؛ تاریخ تولد خود را به شمسی در این فرم وارد نمایید و اگر تابعیت خود را غیر ایرانی انتخاب کرده‌اید و فرم ثبت نام را با حروف لاتین تکمیل کرده‌اید؛ تاریخ تولد خود را به میلادی وارد نمایید.

جنسیت

برای فیلد جنسیت هم حتما حواستان باشد که این گزینه بر روی حالت پیشفرض نماند و جنسیت خود را در این بخش انتخاب نمایید.
نکته: پس از ثبت نام برای احراز هویت در سامانه آی نوتی می‌بایست تصویر مدارک شناسایی خود را ارسال نمایید. لذا در صورتی که اطلاعات وارد شده با اطلاعات مندرج بر روی تصویر مدارک شناسایی مغایرت داشته باشد؛ مدارک شما تایید نخواهد شد.

استان و شهر

بر اساس آدرس پستی خود، فیلدهای استان و شهر را به درستی وارد کنید.

رمز عبور و تکرار رمز عبور

همانند همه سایت‌هایی که در آن حساب کاربری دارید؛ می‌بایست رمزی را برای ورود به اکانت کاربری خود انتخاب کرده و وارد نمایید تا در زمان ورود به سیستم از کد ملی یا شماره همراه خود به عنوان نام کاربر و از رمزی که در این قسمت وارد کرده‌اید به عنوان رمز عبور خود استفاده کنید.

بهتر است برای امنیت بیشتر رمزی را انتخاب کنید که ادغامی از حروف انگلیسی، اعداد و کاراکترهای خاص مانند @, &,!,$ و ... باشد.

در نهایت، پس از تکمیل تمامی فیلدها بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید تا اطلاعات شما در سامانه آی نوتی ثبت گردد.


پس از کلیک بر روی دکمه ثبت نام، این پیغام به شما نمایش داده خواهد شد که می‌بایست از این بخش بر روی دکمه‌ی "ورود به کنترل پنل" کلیک کنید.


ورود کاربران در سایت آی نوتی

ورود به کنترل پنل سامانه آی نوتی

وقتی بر روی دکمه‌ی "ورود به کنترل پنل" کلیک می‌کنید؛ به صفحه ورود به سایت راه پیدا کرده‌اید.

در این صفحه کد ملی و یا شماره موبایلی که در زمان ثبت نام، وارد کرده‌اید را به عنوان نام کاربری و پسوردی که در فرم ثبت نام تعریف کرده‌اید را به عنوان کلمه عبور وارد کنید.

و برای تایید اینکه شما ربات نیستید، کد نمایش داده شده را در کادر مربوطه وارد نمایید.
نکته: اگر می‌خواهید برای هر بار وارد شدن به اکانت کاربری، نام کاربری و رمز عبور وارد نکنید؛ گزینه‌ی " مرا به خاطر داشته باش" را علامت دار نمایند.
و در نهایت بر روی دکمه "ورود به سامانه" کلیک کنید.


فرم ورود در سامانه آی نوتی

 


پس از اولین ورود سیستم از شما می‌پرسد که شما می‌خواهید به عنوان یک کارشناس فروش در سامانه آی نوتی فعالیت داشته باشید و فعالیت کنید و یا می‌خواهید به عنوان یک کسب و کار فقط از خدمات سامانه‌ی آی نوتی استفاده کنید.


نوع فعالیت در سایت آی نوتی

 

فراموشی رمز عبور

چنانچه رمز عبور خود را برای ورود به سامانه فراموش کرده‌اید؛ می‌توانید از دو روش اقدام نمایید.

  1. از منوی موجود در قسمت ورود به سامانه بر روی منوی "بازیابی رمز عبور" کلیک کنید.

  2. از دکمه‌های زیر فرم لاگین، دکمه‌ی "فراموشی رمز" را انتخاب کنید.

نحوه بازیابی رمز عبور از سایت آی نوتی

 


پس از کلیک بر روی این قسمت‌ها می‌بایست کد ملی یا شماره همراهی که با آن ثبت نام کرده‌اید را به همراه کد اعتبار سنجی نمایش داده شده در این صفحه، وارد کنید تا سیستم رمز جدید را برای شما ارسال کند.


نحوه بازیابی رمز عبور از سایت آی نوتی

 

نکته: پس از ورود به سامانه رمز عبور خود را تغییر دهید.

 

در صفحه مشخصات و احراز هویت، ابتدا مراحل کارت شناسایی تان را تکمیل کرده تا پنل بطور کامل آماده استفاده گردد

 

 

از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید


  تلگرامسامانه پیامکیگفتگوی واتس آپ

  پیام رسان بلهارسال ایمیلگفتگوی ایتا

 

 

whatsup
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر


GTNAco *USSD# Online Shop
......................................................................................
دپارتمان فروش و برنامه ریزی خدمات نرم افزاری شرکت گسترش طراحان نقش الماس inoti - GTNAco
دفتر فنی و پشتیبانی شرکت : تهران، سعادت آباد، بلوار سرو غربی، برج بانک تجارت - پلاک ۷۶ - طبقه۱۱- واحد ۱-۴۵
توجه: فروش خدمات شرکت صرفاً بصورت اینترنتی، ازطریق ثبت نام و خرید از پنل کاربری gtnaco - inoti (دارای نماد اعتماد) انجام می‌پذیرد
......................................................................................
دریافت نسخه رایگان و تست پنل کاربری :
🔗تلگرام: https://t.me/ussdshop
🔗واتساپ: https://wa.me/989359025816
🔗ایتا: https://eitaa.com/ussdshop
🔗بله: https://ble.ir/ussdshop
......................................................................................
📩 پیامک GTNA یا GTNAco به 10008590
📧 پست الکترونیکی : info@gtnaco.ir


......................................................................................
آخرین اخبار
اطمینان و اعتماد مشتریان به خدمات پنل کاربری آی نوتی

اطمینان و اعتماد مشتریان به خدمات پنل کاربری آی نوتی

در کمتر از ۵ دقیقه از پنل کاربری آی نوتی اینترنتی خرید کنید
هر گوشی یک پوزِ پرداخت ! ویژه پزشکان و دندانپزشکان

هر گوشی یک پوزِ پرداخت ! ویژه پزشکان و دندانپزشکان

فروش سرویس همراه پرداخت یو اس اس دی ویژه پزشکان و دندانپزشکان
menu buttons

menu buttons

منوهای منتخب وبسایت gtnaco
لیست قیمت کدهای دستوری و تعرفه ی خدمات آی نوتی

لیست قیمت کدهای دستوری و تعرفه ی خدمات آی نوتی

لیست قیمت خرید کدهای دستوری یو اس اس دی و تعرفه ی خدمات آی نوتی
آموزش رزرو و تست رایگان کدهای دستوری

آموزش رزرو و تست رایگان کدهای دستوری

آموزش رزرو و تست ۳ ساعته رایگان کدهای دستوری یو اس اس دی
سفارش محصول با شماره گیری رایگان کد دستوری USSD

سفارش محصول با شماره گیری رایگان کد دستوری USSD

قابل توجه تمامی کسب و کارها، تولیدکننده ها و فروشندگان محصولات ایرانی، سرویس ثبت سفارش با کد دستوری USSD آسان ترین روش برای مشتریان شما جهت خرید از شما است این روش جایگزین ارسال پیامک است و دسترسی رایگان به منوهای USSD از جذابیت و محبوبیت این سرویس بین مشتریان است
لیست کدهای دستوری رند موجود

لیست کدهای دستوری رند موجود

لیست کدهای دستوری رند موجود در سایت " راحتر انتخاب کن !
افتتاح پاساژ تجاری [مجازی] FSR, تجربه ای جدید در عصر دیجیتال

افتتاح پاساژ تجاری [مجازی] FSR, تجربه ای جدید در عصر دیجیتال

بزودی
با کد دستوری U S S D درگاه پرداخت اختصاصی داشته باشید !

با کد دستوری U S S D درگاه پرداخت اختصاصی داشته باشید !

خسته نشدی از کارت به کارت کردن ؟ می‌دونستی با تهیه یک کد دستوری u s s d می‌تونی برای خودت درگاه پرداخت الکترونیکی داشته باشه و بجای دریافت وجه از طریق کارت به کارت از این روش استفاده کنی!
استعلام وضعیت قطعی ها از طریق شماره گیری رایگان کد دستوری ussd

استعلام وضعیت قطعی ها از طریق شماره گیری رایگان کد دستوری ussd

یکی از کاربردهای کدهای ارتباطی یو اس اس دی امکان دسترسی رایگان مشترکین مناطق هر شهر به سامانه استعلام وضعیت قطعی ها است، تمامی سازمان های دولتی و شرکت های توزیع انرژی می‌توانند از طریق کدهای دستوری USSD با مشترکین خود در ارتباط باشند !
آموزش استفاده از وب سرویس USSD آی نوتی ویژه برنامه نویسان

آموزش استفاده از وب سرویس USSD آی نوتی ویژه برنامه نویسان

اگر کد دستوری ussd تهیه کرده اید و می‌خواهید منوهای آن براساس سورس کدهای نوشته شده در وب سایت تان اجرا و نمایش داده شود، می‌توانید لینک آن صفحه سایت تان که در آن رشته دستورات و پاسخ ها کدنویسی شده است را در پنل مدیریت وب سرویس ussd آی نوتی ذخیره کرده تا کد دستوری شما طبق رشته کدهای نوشته شده فراخوانی و اجرا گردد
دانلود مستقیم اپلیکیشن شما از طریق شماره گیری رایگان کد دستوری شما

دانلود مستقیم اپلیکیشن شما از طریق شماره گیری رایگان کد دستوری شما " یکجا به جای همه جا "

با فراگیری استفاده از کدهای دستوری ussd بدلیل دسترسی آسان و رایگان بودن آن، امروزه در بسیاری از برنامه های تلویزیونی و شرکتهای بزرگ از کدهای USSD برای دریافت مستقیم اپلیکیشن های موبایلی استفاده می‌گردد
با استفاده از کدهای دستوری USSD درآمدتان را افزایش دهید!

با استفاده از کدهای دستوری USSD درآمدتان را افزایش دهید!

بتازگی استفاده از کدهای دستوری USSD در برنامه های تلویزیونی افزایش پیدا کرده و بسیاری از شرکت ها هم از این روش ارتباطی برای ارتباط با مخاطبان و مشتریان شان استفاده می‌کنند ؛ با فروش و برنامه ریزی این کدها می‌توان درآمد بسیار خوبی را ایجاد کرد
جذب مشتری با ایده های خلاقانه در کد USSD

جذب مشتری با ایده های خلاقانه در کد USSD

چطور می‌توانیم با کد دستوری مشتریان بیشتری جذب کنیم ؟
اینجا می‌خواهیم چند تا از ایده های خلاقانه درباره کد دستوری شما مطرح کنیم
کنترل اصالت و مدت زمان گارانتی محصول با کد دستوری USSD

کنترل اصالت و مدت زمان گارانتی محصول با کد دستوری USSD

فقط با شماره گیری رایگان کد USSD مشخصات محصول را دریافت کن!
USSD چیست؟ کدهای ussd بانکهای ایران چند هستن؟

USSD چیست؟ کدهای ussd بانکهای ایران چند هستن؟

معرفی سامانه کد دستوری ussd " یو اس اس دی یا همان ستاره عدد مربع "
با USSD بیلبوردهای تبلیغاتی متمایزتر از همیشه !

با USSD بیلبوردهای تبلیغاتی متمایزتر از همیشه !

کد USSD ارتباط رایگان فراتر از یک متن تبلیغاتی در بیلبوردهاست !
آموزش مدیریت منوهای کد USSD

آموزش مدیریت منوهای کد USSD

آموزش تعریف منوها و زیر منوهای کد دستوری USSD
آموزش های مدیریت خدمات پنل کاربری iNoti

آموزش های مدیریت خدمات پنل کاربری iNoti

اینجا پله به پله تمامی خدمات آی نوتی را آموزش می‌دهیم!
آموزش خرید و فعالسازی بسته تخفیفی ویژه آی نوتی

آموزش خرید و فعالسازی بسته تخفیفی ویژه آی نوتی

پکیج خدمات را با نصف قیمت خرید کنید!
tamasha2eitaamailWhatsAppdiscordtelegram
به سایت USSD خوش آمدی
برای دریافت کد دستوری تست به آی دی ussdshop@ در تلگرام، ایتا و بله پیام دهید